forum mrągowskiego larpa (w konwencji słowiańskiej)
Pomyślałem i wymyśliłem.
z trej racji iż woje nie mają żadnego prócz lepszej broni bonusu... a:
Łotrowie moga nosić dod sprzęty
wąchwowie żucają rytuały
wiedźmy czary i pociski
Uznałem że warto zrobić taki trik. Broń wojów pozostaje dłuższa, ale jej obrażenia nie są lepsze niż innych(tzn 3 nie 4) za to zaś woj ma dodatkowy pasek obrażeń na ręku(dłoni). Ten pasek kumuluje się z tym co widac na broni. dzięki temu wojowie przez swa niezwykła siłe każda broń którą znajdą używac będą z większa siła. Różńica kosmetyczna a woj odrazu zmienia się w lepszą profesje,.
Pozwala mi to tę rytuałami wzmacniac siłe graczy. Rytuał niezwykłej siły, i już błogosławiony ma +2 czy jeden pasek na ręku.
Następna nowa zasada: broń oburęczna ma paski obrażeń(conajmniej dwa) na kżyż. Ułatwi to jej rozpoznanie.
Offline
Ostanio potestowaliśmy broń strzelecką. Wniosek
Następna zasada do zmiany: Szychy. Ten zestaw jest zbyt potezny co jest. Dlatego myśłe iż:
4 Szychy - czar "magiczna szyszka" o 2 paski niebieskie wystarcza w pełni magom.
No i to warto było by na stronie napisąć.
Offline
W piątek zmienie. Co do zasad: Nie znalazłam u siebie tych niby nowych. Może to syf na kompie, nie wiem: Ale jakby sie dało podesłać jeszcze raz... To mam robić dyskofriesbie jako czary potężne? Jaka średnica?
Offline